A szövegírás a keresőoptimalizálás alfája és omegája!

By | 2016. június 9. csütörtök
Szövegírás

Szövegírás

Ha Ön hallott már a keresőoptimlaizálásról, akkor tudja, hogy ennek az eljárásnak a fő sarokköve az lesz, hogy folyamatosan szövegek íródjanak azokhoz a kulcsszavakhoz, melyekre Ön előrébb szeretné segíteni weboldalát. A szövegírás ekkor kreatív szövegírást jelent, azaz a megírt szövegnek mindenféleképpen kapcsolódnia kell ahhoz a témakörhöz, melyből a kulcsszó kikerül. Nem lehet például akkumulátor tekintetében a sünök nemi életéről írni, s közben pár alkalommal beszúrni a szövegbe az egyáltalán nem odaillő kulcsszót! A SEO (Search Engine Optimalization, azaz keresőoptimalizálás) esetében a szövegírás egyáltalán nem így működik! Jó szövegírás nélkül nem lesz eredménye a keresőoptimalizálásnak, hiszen a Google keresőrobotjai nem fogják releváns tartalomnak tekinteni az így megírt cikkeket. Arra is ügyelni kell, hogy ha a szöveg mennyiségéhez mérten nagyon sok lesz a kulcsszó, akkor a Google figyelmen kívül fogja hagyni a cikkünket; sőt, akár hónapokra is letilthatja az oldalt a keresőben való megjelenéstől! A SEO tehát nem gyerekjáték! Oda kell figyelni arra, hogy a megfelelő keretek között “űzzük”, mert ha nem, akkor nem fog eredményre vezetni a munkánk!