Már tini korban alaposan megismerkednek a lányok a különböző öltözék-kiegészítőkkel. A legfontosabb csoportját ennek a bizsuk teszik ki. Ezek az ékszerek az üzletekbe néhány bizsu nagyker jóvoltából kerülnek be. Ha az üzlet a harmadik eladója is a bizsunak, általában még akkor is alacsonyan tudja tartani az árakat, hiszen a beszerzéskor sem volt drága. Így akár a zsebpénzből is meg tud venni bármelyik tini egy mutatós szettet magának. A bizsuknak az a szépsége, hogy nem drágák, így nemcsak egy-két darabra kell hagyatkozni, amikor az öltözéket állítják össze, hanem akár több tíz nyaklánc és karkötő közül lehet válogatni.
A bizsu nagyker ezért is tartja mindig alacsonyan az árakat és próbál beszerezni olyan változatos palettát, amilyet csak bír, hiszen le szeretnék fedni az igények jelentős részét. Amennyiben csak egyetlen vonalon indul el a bizsu nagyker, akkor félő, hogy egy idő után vásárlókat fog veszíteni. Ugyanakkor a trendbeli változásokra is érzékenynek kell lenni, hogy tudja tartani a lépést a többiek kínálatával, sőt, hogy a sajátjáról vegyenek példát a többiek.