Egy cég marketing szakembere napi szintű feladata, a munkaadójának népszerűsítése a piacon. Legyen az a cég neve, szlogenje vagy a kínált terméknek, szolgáltatásnak a neve, a cél mindig az, hogy minél szélesebb körben ismerjék és megismerjék azokat. Erre a célra egy kiváló megoldás a reklámajándék. Az olcsó, de praktikus és hasznos kis ajándékok feldobhatják a mindennapi életet. Ki ne szeretne ajándékot kapni? Mindig jó érzéssel és örömmel fogadjuk ezeket és a szakembereknek pontosan ez a céljuk.
A reklámajándék egy hatékony és célzott eszköz bármelyik cég népszerűsítésében. Megkülönböztethetünk direkt és indirekt reklámajándékot. A direkt a reklámozni kívánt cég saját gyártású terméke. Ebben az esetben saját maga állítja elő, amivel lehetősége van nemcsak a nevét, de a terméket is népszerűsíteni. Az indirekt reklámajándék egy már meglévő termék, amire rányomtatták vagy valamilyen más módon felvitték rá a reklámozni kívánt nevet, márkát. Ebben az esetben ezek a tárgyak csak reklámfelületként szolgálnak és a cég csak magát tudja népszerűsíteni.