Az információáramlás elengedhetetlen a vállalatok életében, hiszen az információnak hatalmas értéke van napjainkban. A telefon alközpont használatának előnye, hogy kedvező havidíjon igényelhető ki. Az alközpont alkalmazásához nem szükséges nagy beruházás, hiszen az alközpontok havidíjas konstrukcióban érhetőek el. A szolgáltató oldalán látható, hogy az ügyfelek költséghatékony megoldást alkalmazhatnak a kommunikáció érdekében. Az ügyfelek kedvező percdíjon beszélhetnek munkatársaikkal, ügyfeleikkel a vezetőkkel, valamint a más területen elhelyezkedő telephelyeken is. A telefon alközpont használatának előnye lehet a versenyképesség, hiszen olyan készülékeket alkalmazhatnak, amelyek csúcstechnológia alapján működnek. A telefon alközpontok minden igényt képesek kielégíteni a vállalatok életében. Az alközpontok könnyen alkalmazhatóak, biztosítják a folyamatos kommunikációt. A telefon alközpont használatának előnye megtekinthető a szolgáltató oldalán. A felületen részletes tájékoztatók érhetőek el az ajánlatokkal kapcsolatban, továbbá elérhető az ügyfélszolgálat elérhetősége is, amelyen feltehetőek az ajánlatokkal kapcsolatos kérdések.